29 marca 2013

Awesome photos from inspiration's pages.

Ta notka nie będzie w ogóle powiązana z moim dotychczasowym opowiadaniem, ale koniecznie muszę wam pokazać przepiękne zdjęcia, które udało mi się znaleźć bodajże na tumbrl albo pingerze. Proszę bardzo, oto one ;-):







(Mniej więcej, tak wyobrażam sobie hotel z mego opowiadania)





O takiej fryzurze marzę! Chcę zamienić te moje kręcone kłaki na proste uporządkowane, krótkie włosy! ;-D



Balonik, balonik i po baloniku ;o




Gapię się w to morze, gapię i nie mogę przestać.... Moje nowe uzależnienie..



Lana *.*







Przepraszam, że ten post taki nijaki, że nie ma dalszej części rozdziału, ale zaraz wyjeżdżam i nie będzie mnie cały weekend i chciałam was o tym poinformować. Być może w niedzielę wieczorem dodam następny rozdział. Pozdrawiam ciepło!
Róża ;*


1 komentarz:

Dziękuję!/ Thank you!
Jeśli piszesz z konta 'Anonimowy' imieniem lub nickiem- będzie mi łatwiej odpisać ;))