7 marca 2013

Information.


          Cześć. Jutro piszę ostatni test, (ale najtrudniejszy...) więc będę mogła dodawać kolejne rozdziały nieco szybciej. Następny pojawi się w sobotę. Jeśli są tu tacy, co czytają mojego bloga regularnie, to od razu im mówię, że mam wieeele pomysłów na dalsze przygody. :)
          Pewnie się dziwicie, czemu zatytułowałam tę moją 'książkę' akurat ,,Creative Leona''. Po pierwsze: akcja dziać się będzie w kraju anglojęzycznym, stąd tytuł po angielsku, po drugie: w dalszej części Leona [główna bohaterka] wykaże się niezwykłą pomysłowością/kreatywnością, dlatego ,,Creative''. Na początku, ten tytuł bardzo mi się podobał, lecz teraz uważam, że jest... eee taki trochę naciągany ;/ I w ogóle imię Leona też mi nie pasuje, więc wymyślę dla niej jakieś przezwisko [pojawi się ono w następnych rozdziałach].
Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam [to znaczy za chwilkę zmienię xd] nagłówek :) Robię to dość często, bo cały czas dążę do ideału.
Taaak, jestem perfekcjonistką; no cóż, trudno.
Chciałam jeszcze powiedzieć, tak powiedzieć ;/- napisać, że chyba w ostatnim rozdziale przesadziłam z tą 'mafią' i zastraszaniem. To było trochę nierzeczywiste. Postaram się pisać bardziej realnie :D.
I ostatnia rzecz do przekazania. Jeśli podoba ci się mój blog, to proszę, poleć go innym. Ja po prostu chcę, żeby ktoś tu zaglądał i czytał... Ja staram się go rozreklamować jak tylko mogę, ale to za mało ;o.


Pozdrawiam! ♥
Lika Natia





Jestem w trakcie czytania niesamowitej książki pt. ,,Isola''. Boże, czegoś tak świetnego daaawno nie czytałam! POLECAM, POLECAM, POLECAM! ♥
Ach, właśnie! Zapomniałabym. Jeśli macie do mnie jakieś pytania, śmiało, pytajcie. Lubię odpowiadać na pytania *.*

6 komentarzy:

  1. I Ja i tak już mówię o tym blogu moim koleżankom od dawna :D.
    II Fajny nagłówek.
    III Super, że masz pomysły na kolejne przygody mam nadzieję, że dodasz je jak najszybciej.
    IV Jestem twoją FANKĄ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNE :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3
    BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!/ Thank you!
Jeśli piszesz z konta 'Anonimowy' imieniem lub nickiem- będzie mi łatwiej odpisać ;))